نمایندگی گام الکتریک در اصفهان

استان اصفهان یکی از مهم ترین قطب های صنعتی در کشور به شمار میرود که کارخانه های صنعتی فراوانی را در خود جای داده است. شرکت گام الکتریک با توجه به بستری که در این استان به لحاظ صنعتی وجود دارد، توانسته است  یکی از مهم ترین و فعال ترین نمایندگی های خود را در این استان بر پا کند. 

در اصفهان شهرک های صنعتی بسیار زیادی در حال احداث و یا احداث شده است که هر یک تعداد زیادی کارگاه و کارخانه را در خود جای داده اند. 

 

انواع دستگاه جوش گام الکتریک

نمایندگی گام الکتریک در اصفهان یکی از مهم ترین نمایندگی های فعال در کشور محسوب میشود. شرکت گام الکتریک محصولات خود را در دسته بندی های مختلف از جمله دستگاه جوش co2، دستگاه جوش آرگون، دستگاه برش پلاسما، دستگاه پیچ جوش و دستگاه برش ریلی به بازار ارائه میکند که هر یک کاربری های متنوعی در صنعت دارند. دستگاه های نام برده هر یک به صورت تک فاز و سه فاز تولید میشوند. همچنین اسن دستگاه های جوش با آمپرهای مختلف روانه بازار میشوند تا با کاربری های متفاوت مورد استفاده قرار گیرند. 
شما عزیزان میتوانید با تماس با شماره های زیر تماس گرفته و با مشاورین مجرب و فنی ما در رابطه با خرید دستگاه مناسب با زمینه شغلی خود مشاوره بگیرید.
 

02188286834

02188288523

 

 

 

نمایندگی گام الکتریک در اصفهان