فروش به شرکت ها

در سال های اخیر یکی از اولویت های مدیران شرکت های تولیدی صنعتی تهیه تجهیزات و قطعات خط تولید بوده و با توجه به تاثیر تحریم ها بر بازار تجهیزات صنعتی , خرید قطعات و دستگاه های با اصالت و به قیمت یکی از دغدغه های مدیران کارخانجات سازه فلزی و صنعتگران و کارگاه داران می باشد .

شرکت گام الکتریک البرز با راه اندازی فروشگاه اینترنتی (گام مارکت) علاوه بر ایجاد دسترسی آنی به اطلاعات فنی و قیمتی تجهیزات جوش و برش امکانی فراهم نموده تا شرکت ها بتوانند دیگر مایحتاج خود را نیز از این واحد تجاری صنعتی تهیه نمایند.

به این صورت که صنعتگران عزیز لیست دستگاه ها ،تجهیزات،قطعات و مواد مصرفی خود را در این سایت بارگذاری نمایند (در قسمت پیش فاکتور کلیک کنید ) و یا از طریق لینک واتساپ در پایین صفحه  درخواست خود را ارسال نمایند و منتظر پیشنهاد قیمت بمانند.

مجموعه گام مارکت به واسطه دسترسی مستقیم به تولید کنندگان و واردکنندگان در اسرع وقت پیشنهاد خود را با تضمین کیفیت و قیمت خدمت ایشان ارسال مینماید و صنعتگران محترم و مامورین خرید مجموعه ها بعد از مشاهده , بررسی و مقایسه این پیشنهاد با دیگر تامین کنندگان با تماس با شماره 09126651446   ضمن تایید پیشنهاد, از زمان تحویل و نحوه ی ارسال مطلع شده و مرحله پرداخت و تحویل را طی میکنند.